Thursday, January 26, 2012

Tayar ku Pecah...!!!! Hishhhh Sik amek wajin

Aku sik tauk lah kenak lah banyak gilak perkara yang aku sik suka berlaku time tok. Dahlah di awal taun gik ya. Apa ndak retinya kah owh.. Bad luck gilak kah aku this year?? Ishh... selisih malaikat 44.. ndak ku maok... Kenak saman JPJ,udah... kenak saman cdak DBKU,udah, Battery keta aku Kong Bok Yong anak cina,udah... pasya ari tok tek.. Tayar aku pecah... Whuaaaa...
Mek shik shuka... Mek shik shuka.. shik aok shik aok...
Aku aritok tek on the way balit dari kerja ngan cdak kawan ku. Isa, Kak Ferry and Kak City. Tengah aku speeding tek tetiba aku rasa stering aku lose control. Ku tandah ku ajak n carry on driving. Pasya alu nengar bunyi kedak kipas di sebelah kiri bahagian belakang. Alu Kak Ferry nyuruh stop di tepi. Keluar mek orang dari keta alu ngga nang dah hancur tayar. AKu tek alu terduduk gia ajak. Sik tauk nak molah apa. Blur tiba-tiba.


Mun ada orang ngambik gambar aku, kali kedak tok aku terduduk
nangga tayar ku pancit kali owhh...

Nasib baitlah ada kawan ku Mr Dunstan melimpas lalu berhenti and menghulurkan bantuan. Aku tek alu nangga nya ajak molah all the work. Bagus sik aku?? Bukan apa, part mukak tayar tok aku nang bodo aie.. Ada aku coba nak nulong Mr Dunstan tapi semua sik menjadi. Yalah aku lalu niat nya ajak nukar tayar. Thank you Mr Dunstan and also Isa juak...

Mun lah ada orang nyual tayar macam tok, nang ku beli ku. Bukannya tayar aku gik pecah, tapi jeraya agik yang pecah entamnya.


Dalam bulan Januari tok, nang sik alah alah wallet aku tok bocor. Lekak sigek, sigek. Lekak sigek, sigek. Kali aku tok perlu mandik bunga 7 jenis kali nak owhh.. Kali lah juak.. Tok sik lamak gik bulan February. Aku harap semuanya akan okay jak semua. Amin.

Your truly,

Nick Daniel Azri

No comments:

Post a Comment