Friday, January 27, 2012

Don't Play With Fire, You Might Get Burned

Apa rasa kitak orang bila aku madah macam ya? Pasal nemiak mala jak main mancis atau main ngan api masa bapak nya mandok belakang umah ka? Nope. Aku just nak madah LOVE HURTS!!


Siapa sik tauk pasal perasaan bila kenak pebulak oleh gerek kita nak? Di depan kita bukan main lagik baitnya tek, kasihnya n mesranya. Sampei jeles (envy) sidak couple couple lain nangga kita. Tapi di belakang kita?? Paduhal dimainnya kita dibelakang. Ada orang lain di hati nya tek duhal. Rasa hati kita kenak tinjak oleh gajah berkali kali ajak. Rasa kenak cucok pakei besi panas jak ati kita bila tauk olah nya tek kedak ya dibelakang kita.

Masa mula-mula bergerek kan main gik sanggup meredah Laut China Selatan -And I mean literally. Masa ya kan main gik ko takut nak give your heart again to someone else, Nick. Takut kenak hempas agik ati ko tek.. Tapi, masa ya ko just grab that chance and madah ngan dirik empun, apa-apa yang jadi pastok, I DONT CARE!!!

Kita bukan main lagik bait dengannya. Kita jaga perasaannya, jaga hatinya... arum bulak tek semua lah dijaga. Bukan main gik 'feel' kita dengannya tek. Bukan main commit gik kita dengan relationship kali tok. Bila dah Pech Lob... yahhhh... ya ku nak melak bigik mata ngan ku empun. Lalu ku madah ngan aku empun tekkkk....

"agik rasa kohhh sia..!!"

"Sapa nyuruh..!! riya aku dah madah ngan khau. Ko sik nengar..."

"I told you so..!!!"


Yup, almost 4 years ago aku tauk this relationship sik akan ke mana mana. Paling-paling pun dalam 2 tahun. Tapi almost 4 years... Alhamdulillah.. ada juak lamak bertahan sikit relation tok tek nak. (Pakei mujuk ati ku empun tek)

Aku sik tauklah what will happen next. But I sure feel like HELL!! I hate this feeling. I dont like it. Aku dah merasa dah perasaan tok berkali-kali. But man, I'm hurt!!

"My heart was taken by you... broken by you... and now it is in pieces because of you."

What will happen next...?????

Yours truly,

-Nick Daniel Azri


No comments:

Post a Comment