Friday, January 20, 2012

Post aku Yang Pertama

Assalamualaikum.....

Ngan sapa aku merik salam tok ka... ada ndak org maca blog aku tok ka.. Huhuhu.. apa2 pun tok post aku yang pertama kat blog aku yang keduak tok. Dolok ria ada ku molah blog, tapi sekerat jalan ajak. Entam gago ngan kerja lain alu sik molah posting agik ke dalam blog. Tapi nok ria sikda lah makei bahasa "serawak".. Tapi kali tok aku nak molah dalam bahasa ya.. Kan apa.. feeling agik mun nak bercerita bah.. Tok aku naip pun kedak aku berkelakar ajak.. nang dari tadik non stop jarik tangan aku tok nekan keyboard..

Maksihlah ngan kitak org semua sebab maca blog tok (ada org mok maca ka??) huhuhu... sekali nangga aku tek suk ke dirik ngerecor molah blog tapi sikda orang maca.. owhh tedah kau nick.... Tapi sikpa.. suk kedirik pun sikpa molah blog tok.. asalkan aku rasa best sebab ada blog ku empun....Bolehh???

Dari dolok gik aku terpikir nak molah second blog, tapi sik juak terpolah. Tok tiba-tiba pas balit dari kerja, alu ambik lappy... alu laju jak tangan aku tek molah blog. Hari Jumaat gik ritok.. Lebih afdal kata org tek nak... Mintak2 aku blog aku tok bertahan... Mintak2 ku rajin jak laa...

So takat ya ajak lah dolok owhh.. kelak2 mun ada masa aku nak posting pasal apa di polah aku taun tek.. banyak juak benda di polah ku taun ya tek.. tapi sikda masa nak molah dalam blog.. tapi tok dah ada blog.. kelak ku summarize everything dalam 1 post pasal taun tek..

Till then.. jangan lupak ngerat dak kuku tangan, kuku kaki, makei minyak wangi kita ritok.. Ari Jumaat tek nak...

Yours truly,

Nick Daniel Azri





No comments:

Post a Comment