Friday, August 30, 2013

My UK and Europe holiday November 2012

Salam...

Kali tok ku nak share some pics yang aku ambik masa holiday d sinun taun ya tek. Kedong baruk nak mula memblogging agik nak.

Masa percutian tok, ada lah kejadian yang aku sik suka berlaku. Ipad aku kenak kemas masa aku di Paris. Salah aku juak sebab sik masukkan ipad aku ke dalam tempat ber zip. Ney nak senang orang ngambik. Time ya aku nak masuk metro, dalam subway. Tiba tiba aku rasa sling bag aku macam ringan jak. Bila ku cerik, aikhhh... Sikda agik Ipad aku. Kenak haruuuuuuu.... Padan muka ko Nick!!! Hahaha

Tempat-tempat yang ku pergi sik banyak gilak. Tempat sempat di pergi macam London, Manchester, Liverpool, Paris, Amsterdam, Brussels and Frankfurt. Sebab sik lamak gilak cuti di cnun. 2 minggu jak. Mun ada rezeki ingin juak aku nak ke Rome. Hmnn... Bila ndak agik ka. 

Aku sayang ngan video n semua gambar dalam ya. Benda2 lain sik gilak. Lemah nyawaku.....  Alu sikda mood gilak aku di Paris time ya. 

NEwayz... Tok beberapa igek gambar aku ngan dak kawanku masa d cnun.

Aku, Yus and Mizah masa d Paris. 


Aku ngan Napi

Tok kat area Champs Elysse still d Paris.

First night sampei London alu pergi ke sitok. 

Kenangantakhir aku bersama Ipad ku. Sobbb sobbb :'(

Ndak ku ingat apa nama tempat tok. Aku rasa d Belgium tok lah. 

Hmnn... Still kat Paris. OTW nak ke Eiffel Tower. 

Tok di Amsterdam. 

Dekat area Hard Rock Cafe Amsterdam.

Tok masa di Manchester. Sempat juak pegi stadiumnya. Nang rami juak orang Malaysia pegi sia time ya. 

Tok kat area windmill d outskirts of Amsterdam. Ndak ku ingat apa namanya. 



Ya ajaklah dolok. Mun semua gambar nak d engkah, alu lambat blog aku nak upload kelak. Hik hik hik.

Kelak2 crita agik. Okla... 

Ngupok lok aaaa.



No comments:

Post a Comment