Wednesday, June 6, 2012

Siyes.. Aku suka nangga ko senyum..!!


Gosh.... aritok tek kuar makan dengan sidak member aku agik. Miak nok di cerita aku ariya tek ada juak.. cuz kwn aku ada ngajak nya join dinner mek orang malam tok tek. Yalah makan2 apa indah mek orang. Aku duduk sebelahnya... Aikhh.. camney tokkk... Ada jwak curi2 pandang mukanya... Haha.. kan apa kiut aikhh... Whuaaa.....

Tapi rasa bersalah la juak nyimpan feeling ngannya.. cuz aku rasa nya dh ada gerek juwak... tapi... sik salah la nak suka.. suka jak bha.. sik lebih lebih...  Bluekk.. :-p

Lemah la nyawa ku tok... Bila sesi bergambar tek.. Whuaa... nya senyum sweet ada jak.. Suka ku ngga... Aikhh... Pahal ku tok.. Gila kali nak.. Angau kali owhh... Tapi siyes.. aku suka ngga nya senyum... Shoooo Shuittttt..... alu cair ku pasya... Hahaha.. Arghhh ndak alah2 nak ilusi....

*Pengsan*


No comments:

Post a Comment